Moja działalność dydaktyczna w zakresie biznesu elektronicznego oraz analizy i prezentacji danych obejmuje kompleksowe podejście do edukacji, ukierunkowane na przygotowanie studentów do efektywnej pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku cyfrowym. W ramach biznesu elektronicznego, kładę nacisk na przekazywanie wiedzy o strategiach e-commerce, zachowaniami klientami w środowisku online, cyfrowym marketingu, a także na zagadnieniach związanych z bezpieczeństwem transakcji internetowych i ochroną danych osobowych.
Z kolei w kontekście analizy i prezentacji danych, moje zajęcia skupiają się na nauczaniu metod zbierania, przetwarzania i analizowania danych statystycznych z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi informatycznych. Uczę, jak interpretować dane statystyczne i przekształcać je w praktyczne wnioski wspierające procesy decyzyjne w biznesie. Pokazuję również, jak efektywnie prezentować dane, zarówno w formie pisemnej, jak i za pomocą narzędzi wizualizacji, aby skutecznie komunikować kluczowe informacje i wnioski do różnych grup odbiorców, w tym zarządu, klientów czy partnerów biznesowych.
Celem mojej dydaktyki jest nie tylko przekazanie solidnych podstaw teoretycznych, ale również rozwijanie umiejętności praktycznych, które są niezbędne w nowoczesnej gospodarce opartej na danych. Dąży do tego, aby moi studenci byli przygotowani do rozwiązywania realnych problemów biznesowych, wykorzystując technologie cyfrowe i analityczne. Moja praca dydaktyczna ma na celu wyposażenie studentów w zestaw umiejętności, które pozwolą im na aktywne uczestnictwo i wpływanie na rozwój gospodarki cyfrowej.
Prowadzone przedmioty:
- Sklepy i witryny internetowe
- Budowa i zarządzanie sklepem internetowym
- Działalność gospodarcza w Internecie
- Narzędzia analityczne w e-biznesie
- Prognozowanie procesów ekonomicznych
- Projektowanie stron www w technice Responsive Web Design
- Projektowanie witryn internetowych
- Tworzenie grafik w social media
- Zarządzanie projektami ekologicznymi