Artykuły elektroniczne

Wykorzystanie narzędzi marketingu internetowego w rozwoju przedsiębiorstwa z sektora MSP

Artykuł jest kolejną częścią cyklu publikacji dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu w prowadzaniu działalności gospodarczej przez przedsiębiorstwa z sektora MSP. Niniejsza publikacja dotyczy zagadnień związanych z metodami pozyskiwania przez przedsiębiorców nowych klientów, wykorzystaniu w budowaniu wizerunku witryny firmowej, korzystaniu z programów partnerskich oraz wykorzystaniu narzędzi online do tworzenia kampanii mailingowych.

Wykorzystanie Internetu w prowadzeniu działalności gospodarczej w sektorze MSP

Artykuł jest częścią cyklu publikacji dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu w prowadzaniu działalności gospodarczej przez podmioty z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Niniejsza publikacja dotyczy zagadnień, z którymi przyszli przedsiębiorcy spotykają się w początkowym etapie rozwoju przedsiębiorstwa, tj. sposobów rejestracji działalności gospodarczej, prowadzenia księgowości, rozliczeń z urzędem podatkowym, ZUSem i innymi podmiotami administracji publicznej.

Innowacje w usługach elektronicznych

Coraz trudniej zaistnieć w biznesie elektronicznym. Duża konkurencja na rynku elektronicznym i znaczne środki finansowe potrzebne na wejście na ten rynek, to problem większości mikro- i małych przedsiębiorstw, rozpoczynających swoją działalność bądź próbujących ją rozszerzyć. Niemniej jednak istnieje dla nich nisza rynkowa, która zapewnić może sukces i dostęp do sfinansowania części działalności.